آموزش خصوصی سئو

ساخت وبلاگ

بنیاد محتواها (کورنراستون کانتنت­ها) آموزش خصوصی سئو اساسی­ترین نوشته ی علمی‌­ها و پست­هایی می باشند که می­خواهید بالاترین مرتبه را روی وب سایت شما داشته باشند. این نوشته‌علمی­‌ها نمایانگر استخراج­‌وکار شما می‌باشند، ماموریت متبوع شما‌را منتقل می­‌نمایند و بایستی به نیکی نوشته شوند. نوشته‌علمی­‌های بنیاد محتوا معمولا زمانبر می‌باشند و بینشی از دسته پست­های تارنما یا این که بلاگ شما‌را ارائه می­دهند.

در‌این نوشته‌ی‌علمی برآنیم تا هرآنچه را که بایستی درمورد بنیادمحتوا یا این که به عبارتی محتوای مدام سبز بدانید را ارائه دهیم. درپی خوا هیم یادگرفت که بنیاد محتوا (کورنراستون کانتنت) چیست؟ چرا برای بهینه سازی تارنما مداقه داراست و چه‌گونه بایستی یک نوشته‌ی‌علمی بنیادمحتوا نوشت و از دیگر پست­ها به‌این نوشته ی علمی­‌ها لینک و پیوند زد؟

چه نوشته‌ی‌علمی­‌هایی کورنر استون می باشند؟
کورنر استون (بنیاد محتوا) می بایست با تمرکز تعیین گردد. به 4 یا این که 5 ورقه محتوایی تصور کنید که دوست دارید هر که برای نخستین دفعه از تارنما شما بازدید می­‌نماید بخواند.  چه نوشته‌ی‌علمی­‌هایی برای شما بیشترین عنایت را دارااست؟  کدامیک از تمامی بی نقص­خیس و معتبرتر میباشد؟ نوشته‌ی علمی کورنر استون شما بایستی درباره کلمه ها کلیدیی باشد که می­خواهید وب سایت شما با به کارگیری از آن ها سکو بگیرد.

نکته حائض اهمیت اینجاست که پلاگین یوست بهینه سازی (Yoast سئو) شما باید داری آیتم‌ه­ای برای مشخص و معلوم کردن یک نوشته‌ی‌علمی تحت عنوان کورنراستون باشد. هنگامی که شما یک نوشته‌ی‌علمی را تحت عنوان کورنراستون تعیین می­‌فرمائید، یوست seo به شما امداد می­نماید تا یک ساختار لینک و پیوند سازی داخلی کار کشته بسازید.

آموزش خصوصی سئو...
ما را در سایت آموزش خصوصی سئو دنبال می کنید

برچسب : آموزش خصوصی سئو, نویسنده : علی سلطانی privateseotraining بازدید : 100 تاريخ : پنجشنبه 30 تير 1401 ساعت: 13:07

بهبود درآمد به‌تیتر فیض‌ای از استراتژی بازاریابی محتوای شما
فروش بیشتر و داشتن مشتریانی با‌چگونگی آموزش خصوصی سئو بیشتر که به شما یاری می‌نمایند به غرض درآمدی خویش دست پیدا نمائید
داشتن ترافیک بیشتر در سایتتان، که هرچه ترافیک سایتتان بیشتر باشد این قابلیت بیشتر وجود دارااست که به اهدافتان دست پیدا فرمائید
بهبود فهم شما از حصول‌وکارتان، چون شما اثر و اختیارات آن را شعور خواهید کرد و به‌تیتر یک رهبر متفکر به شما نگاه شود
توفیق بهینه سازی که سبب ساز به ارتقاء ترافیک تارنما می شود .
کاهش هزینه‌های بازاریابی و موثرتر شدن محتوای شما
تعامل رسانه اجتماعی که هم به ترافیک و هم به اختیارات امداد می‌نماید
هنگامی که شما هدف ها خویش را شناسایی کردید، وقت آن میباشد که به مرحله آن گاه بروید.

سفارش اینترنت راز: ۹ روز‌نگار بازاریابی با دانلود مجانی برای عاشقان دیجیتال مارکتینگ

قدم دوم: به‌فعالیت تصاحب کردن KPI هایتان

شایسته ترین شیوه برای استخراج به اهدافتان این میباشد که‌این هدف ها را معلوم و قابل سنجش نمائید. به این مفهوم که شاخص‌های کلیدی عملکردی یا این که KPI ها (key performance indicators) برای استراتژی بازاریابی محتوایتان معین نمائید.

KPI چیست ؟ KPI ها به شما امداد می‌نمایند که بدانید چه موقع با ارائه روند اصلی به اهدافتان دست پیدا کرده‌اید. آنان مشمول آنچه که چهت نیل به آن اپلیکیشن‌ریزی کرده‌اید به عنوان مثال، درآمد، بهینه سازی، ترافیک و ناحیههای گوناگون بازاریابی دیجیتال همچون بازاریابی پست الکترونیک و معیارهای رسانه اجتماعی. عموما این هدف ها می بایست به اعداد مشخصی برسند، از جمله شاید شما بخواهید:

در یک ماه یا این که 1سال از یک واحد سنجش درآمدی بالا بزنید
داشتن تصویب‌نامی‌های بیشتری در جذب سرنخ‌ها به‌تیتر نشان‌ای که شما دارنده سرنخ‌های باکیفیتی می‌باشید
داشتن تعداد معینی مشترک آدرس اینترنتی
ارتقا در ترافیک وبسایت و تعامل با محتوای باطن سایتتان
بهبود رنکینگ بعضا از صفحه ها کلیدی‌تان برای ارتقاء ترافیک
بیشتر بیان شدن شما، داشتن تعداد به اشتراک‌گذاری بیشتر، و نظرها بیشتر برای محتوای اصلی‌ شما
دعوت برای کمپانی در رویدادهای صنعتی کلیدی
شما همینطور ممکن میباشد بخواهید به هزینه‌های تبلیغات آنلاین نیز توجهی داشته باشید، و هزینه‌های خویش را در کمپین‌های گوناگون خرج فرمائید و حواستان به هزینه جذب سرنخ و فروش‌های خویش باشد.

قدم سوم: مخاطبین خویش را بشناسید

همانگونه که جدیدا اشاره شد برای داشتن یک استراتژی برنده بازاریابی محتوا شما بایستی از اینکه مخاطبین هدفتان دقیقا چه عده ای می‌باشند تماما با خبر باشید تا بتوانید محتوای قابل قبولی را برای دسترسی به آنها ساخت‌و‌ساز فرمایید. در اینجا می بایست 3 فعالیت را چهت نیل به‌این اساسی جاری ساختن دهید.

آموزش خصوصی سئو...
ما را در سایت آموزش خصوصی سئو دنبال می کنید

برچسب : آموزش خصوصی سئو, نویسنده : علی سلطانی privateseotraining بازدید : 99 تاريخ : چهارشنبه 29 تير 1401 ساعت: 13:13

در سال ۲۰۱۸، گوگل شیوه نامه‌های آموزش خصوصی سئو تصویری خویش را آپ تو دیت کرد. یک کدام از به‌روزرسانی‌های مهمی‌که آن‌ها افشا کردند این بود که از مسیر پوشه و اسم پوشه برای مرتبه‌بندی تصاویر به کارگیری می‌نمایند.

این نکته قابل توجه را هیچ زمان فراموش نکنید که مسیر پوشه و اسم پوشه یک دلیل درجه بندی حقیقی و واقعی میباشد.

از جمله، درصورتی که شما یک مارک کسب و کار الکترونیک با یک‌سری متاع می باشید، جای این که آحاد تصاویر جنس خویش را در یک فولدر media/ قرار دهید، پیشنهاد میکنم زیرپوشه‌های خویش را به موضوعات مربوط به تیم‌بندی بیشتری مانند /host یا این که /tshirt ساختار دهید.

۸. تیتر و توضیحات کاغذ خویش را بسازید
گوگل توضیح داده که از تیتر و توضیحات کاغذ شما تحت عنوان بخشی از الگوریتم جستجوی تصویر خویش به کارگیری می‌نماید.

در ورقه جانبداری گوگل آمده میباشد:

Google Images به‌طور اتومات یک تیتر و اسنیپت ساخت می‌نماید تا سود و طریق رابطه تصویر با درخواست استفاده کننده را به شایسته ترین صورت توضیح دهد… جهت این فعالیت از چند منابع گوناگون برای این داده ها استعمال می شود، به عنوان مثال داده ها توصیفی در تیتر و متا تگ‌ها.

تمامی کارداران اول بهینه سازی وب سایت داخل برگه شما مانند داده‌های متا، تگ‌های هدر، نسخه برداری روی شیت، داده‌های ساختاریافته و غیره بر طریق سکو بندی تصاویر بوسیله گوگل اثر میگذارد.

۹. بعدها تصاویر خویش را معین فرمایید

در صورتیکه از AMP یا این که PWA به کار گیری می کنید، می بایست بعدها تصویر خویش را در کد منبع مشخص و معلوم فرمائید. حتی در حالتی که از هیچکدام از این ابزارها استعمال نمیکنید، هنوز هم شایسته ترین نحوه، تعریف‌و‌تمجید پهنا و طول میباشد. چرا‌که تجربیات کاربری بهتری را مهیا می‌نماید. به علاوه، به مرورگرها اذن می دهد تا پیش از بارگیری CSS، تصویر را اندازه بگیرند. این عمل از پریدن ورقه هنگام بارگیری خودداری می‌نماید.

خصوصیت‌های بعد ها تصویر نیز برای پرهیز از مسائل تغییر‌و تحول دکوراسیون تجمعی (CLS) که می توانند در با صرفه‌سازی Core Web Vitals شما تداخل ساخت و ساز نمایند، اصلی می باشند.

همینطور باور از اینکه خصوصیت‌های پهنا و طول را برای هر عنصر تصویر و کلیپ حیث می کنید، کلیدی میباشد. این شغل به مرورگر میگوید که چقدر محیط برای منبع تخصیص دهد و از تغییر و تحول محتوای آزاردهنده که امتیاز CLS شما‌را زیر می آورد، دوری می‌نماید.

آموزش خصوصی سئو...
ما را در سایت آموزش خصوصی سئو دنبال می کنید

برچسب : آموزش خصوصی سئو, نویسنده : علی سلطانی privateseotraining بازدید : 148 تاريخ : سه شنبه 28 تير 1401 ساعت: 12:43

تا بدین مکان فعالیت متوجه التفات محتوای ستونی آموزش خصوصی سئو گردیده اید. پیرو میخواهیم رسیدگی کنیم که چه‌گونه یک پیلار کانتنت باکیفیت تولید کنیم. در کل مایحتاج میباشد روند تحت را طی فرمایید:

با رسیدگی مخاطبان خویش آغاز نمائید.
پیش از اینکه محتوای ردیف خویش را تعیین فرمایید، می بایست مخاطبان غرض خویش را فهم نمائید  چون محتوای شما بایستی آنچه را که استفاده کننده میخواهد، به وی ارائه دهد. شخصیت خریدار و پرسونا مدلی میباشد که مشتری غرض شمارا تعریف می نماید، براساس پژوهش ها بی‌شک شما به ردیف های محتوایی متفاوتی که برای هر پرسونا، نیاز خواهید داشت .از خویش بپرسید:

خریداران شما به‌دنبال چه نوع محتوایی می باشند؟
از روش محتوا می‌توانید به کدام یک از نقاط درد آن‌ها بپردازید؟
آن‌ها چه لغت ها کلیدی را کاوش می نمایند؟
چه محتوایی در زمان تاریخ تلاش خیر داشته میباشد؟

نیازهای استفاده کننده خویش را برطرف نمائید.
مخاطبان غرض شما در توییتر، رخ بوک یا این که LinkedIn درباره چه کلام می نمایند؟ بر مکالمه هایی که اسم تجاری، تولیدات، سرویس ها و رقبا را بیان می نماید بررسی فرمایید. مشاهده کنید کدام عنا وین مذکور میباشد، کدام نوشته ی علمی به اشتراک نهاده می‌شود و کدام پست ها بیشتر گزینه دقت قرار میگیرند. این نگرش به شما یاری می نماید تا به آنچه راجع به مخاطبان مقصود خویش آموخته اید، اضافه نمائید.

اصطلاحات و موضوعات بزرگ را پیدا فرمائید.
یک اصطلاح معین فرمائید. یک مسئله کلیدی با وسعت جستجوی ماهانه بالا را پیدا فرمائید. این اصطلاح بایستی کبیر باشد، معمولاً دو واژه و کلمه ای میباشد (بستگی به صنعت شما دارااست). برای اعتقاد از گزینش اصطلاح درست برای ساخت‌و‌ساز محتوا، این اصطلاح بایستی دست‌کم از یک کدام از تولید ها و یا این که سرویس ها شما تامین نماید و اصطلاحی باشد که خریدار شما هنگام کاوش از آن به کار گیری می نماید.

برای یافتن اصطلاحات بالقوه، بایستی استیناف عبارات کلیدی اعمال دهید. اصطلاحی با وسعت جستجوی ماهانه دست کم 2500 تعیین نمایید که با استراتژی بازاریابی محتوای شما مطابقت و همخوانی داشته باشد.

موضوعات اساسی را شناسایی فرمایید.
در مرحله آتی، شما می بایست چندین مباحث مهم را گزینش فرمائید – اصطلاحاتی که با قضیه اساسی شما همسو و مطابقت و همخوانی می‌باشند. این مباحث وسعت جستجوی ماهانه بالایی دارا‌هستند. بیشتر مباحث اساسی معمولاً سه عدد پنج کلمه و واژه ای میباشند (بستگی به صنعت شما دارااست).  غرض شما جايگاه بندی مطلوب در موتورهای کاوش برای هر قضیه مهم میباشد. موضوعات مهم نقطه شیرین استراتژیک برای استحصال به درجه بندی در موتورهای کاوش می‌باشند.

آموزش خصوصی سئو...
ما را در سایت آموزش خصوصی سئو دنبال می کنید

برچسب : آموزش خصوصی سئو, نویسنده : علی سلطانی privateseotraining بازدید : 136 تاريخ : يکشنبه 26 تير 1401 ساعت: 13:38


معمولاً بعداز زمان کوتاهی که وارد دنیای اینترنت میشوید و دعوا‌های ترافیک و بهینه سازی آموزش خصوصی سئو و برگه فرود را میشنوید و می آموزید، با اصطلاح Bounce Rate یا این که نرخ بانس یا این که نرخ پریدن هم مواجه خواهید شد.

بخش اعظمی از قابل انعطاف افزارهایی که حالت و ترافیک وب سایت‌ها را اندازه گیری و تحلیل می‌نمایند، راجع‌به نرخ بانس هم گزارش‌هایی ارائه میدهند.

خدمت‌های گوگل آنالیتیکس (Google Analytics) و الکسا (Alexa) برای مثال خدمت‌هایی می باشند که مقدار بانس را گزارش میدهند.

به عنوان مثالً در‌حالتی که از خدمت الکسا برای نظارت وبسایت دیجی محصول به کار گیری فرمائید، در قسمتی از گزارش با نرخ بانس مواجه خواهید شد (ولی این اعداد معمولاً به طور روزمره تغییر‌و تحول می‌نمایند):

 

درین درس می خواهیم به معنی نرخ بانس بپردازیم تا بتوانیم معنای این عدد را – که به عنوان مثالً در نمودار فوق حدود ۲۷ درصد میباشد – عالی فهم کنیم.

معنی نرخ بانس در بازاریابی و فروش
اصطلاح نرخ پریدن یا این که نرخ بانس سال‌ها پیش از ترویج اینترنت و وب و تکنولوژی دیجیتال به کار گیری می‌گردیده‌است.

خویش کلمه‌ی Bounce به معنای عکس العمل با بازدارنده و برگشت سریع میباشد (صحیح مثل توپ پینگ پونگ که به بازدارنده میخورد و بازمی‌خواهد شد).

برای فروشنده‌ای که در دکان عمل می‌نماید، هنگامی یک مشتری از در وارد می‌گردد، پاره ای ویترین و کالاها را نگاه می‌نماید و فارغ از هرگونه تعاملی با فروشنده از فروشگاه بیرون میشود، عملاً Bounce پیش آمده میباشد.

انگار که مشتری بعد از ورود با یک دیوار واکنش کرده و مجدد خارج رفته میباشد.

آموزش خصوصی سئو...
ما را در سایت آموزش خصوصی سئو دنبال می کنید

برچسب : آموزش خصوصی سئو, نویسنده : علی سلطانی privateseotraining بازدید : 114 تاريخ : چهارشنبه 22 تير 1401 ساعت: 13:11


نگاهی به عبارات کلیدی خویش بیندازید و مورد های متعدد برای آموزش خصوصی سئو تیتر ورقه را محاسبه نمائید. اعتنا داشته باشید که وقتی شانس بالایی برای استخراج مرتبه بالا در جستجوی یک عبارت را دارید که آن عبارت در تیتر شیت به شغل رفته باشد. براین اساس تمرکز شما درین مرحله، استعمال از لغت ها کلیدی در تیتر شیت میباشد.

حتی الامکان تلاش کتند که واژه کلیدی متبوع خویش را در اولِ تیتر برگه قرار دهید. این عمل موجب جلب رضایت موتورهای کاوش و جذب کاربرانی می‌شود که خیلی سریع حاصل کاوش را با غرض یافتن شایسته ترین مورد کپی می نمایند.

توجه داشته باشید که تیتر آخری شما باید بدیهی و دیدنی بوده و در عین هم اکنون به زبانی خوانا مندرج باشد. عدم خوانایی تیتر شیت یوزرها را از کلیک بر روی نتیجه ها کاوش به دور می نماید.

9. به فعالیت بردن کلمه ها کلیدی در متن محتوا
در حالتی که میخواهید در یک کلمه و واژه کلیدی مرتبه استخراج نمائید، می بایست آن را در متن محتوا به شغل ببرید. در حالتی‌که این عبارت در اولِ متن باشد، مبادرت بسیار نیکی اعمال داده اید. از آن به بعد از آن نیز بد وجود ندارد که به طور طبیعی، چندین باری از واژه و کلمه کلیدی در متن به کارگیری فرمائید.

هیچ فرمولی برای تعداد به کارگیری از لغت ها کلیدی نیست. تعداد طبیعی استعمال، بستگی به محتوا و مسئله آن دارااست. تحت عنوان یک ضابطه کلی بد وجود ندارد که یک توشه در صدر، یک توشه در اواسط و یک توشه نیز در آخر از واژه و کلمه کلیدی به کار گیری نمایید. البته هیچ اجباری درین ضابطه راز انگشتی وجود ندارد.

10. به کار گیری از لغات کلیدی ثانویه
به کارگیری از عبارت شبیه با کلمه و واژه کلیدی اساسی در زمان متن و تیترهای ثانویه قادر است راه حل خیر برای seo خوب باشد.

شاید تعداد فرآیند اورده شده زیاد باشد، ولی با تمرین و تکرار، تک تک این فرآیند در اکثر وقت ها محتواها خیلی جاری به اجرا خواهد رسید. با هر توشه طی این فرآیند، سرعت شغل شما در نوبت آجل بیشتر شود.

فیض این شغل برای شما فوق العاده خواهد بود. صرفا 15 تا 30 دقیقه فرصت گذاشتن برای تعیین کلمه و واژه کلیدی مطلوب برای یک محتوا میتواند موجب ارتقا صدها یا این که حتی هزاران بازدید بیشتر گردد. افزون بر آن، با طی این پروسه شما به مولف بهتری تبدیل می‌شوید، به دلیل آنکه در تماس بیشتری با یوزرها و نیازهای آنها قرار میگیرید.

آموزش خصوصی سئو...
ما را در سایت آموزش خصوصی سئو دنبال می کنید

برچسب : آموزش خصوصی سئو, نویسنده : علی سلطانی privateseotraining بازدید : 94 تاريخ : سه شنبه 21 تير 1401 ساعت: 12:22


URL وبسایت چیست؟
URL یا این که «Uniform Resource Locator» به عبارتی نشانی تارنما آموزش خصوصی سئو میباشد و جای یا این که حالت یک پوشه روی وب را شناسایی می‌نماید. درصورتی که به نوار بالایی مرورگرتان اعتنا فرمائید می توانید یک مثال url را ببینید. طبیعتا یک URL از سه نصیب ساخته شده میباشد:

پروتکل
اساسا پروتکل، دسته‌ای از قانون ها برای برقراری رابطه میباشد که برای نشانی‌دهی از آن ها به کار گیری می شود. پروتکل‌ها اشکال متفاوتی دارا‌هستند و اساسی‌ترین آن ها، HTTP  و HTTPS میباشند:

این روز ها بیشتر وب سایت‌ها از پروتکل HTTPS به کارگیری می‌نمایند که برای محافظت امنیت داده ها یوزرها پیاده سازی گردیده است.

پروتکل‌های دیگری هم وجود دارا‌هستند که در مفاد متفاوتی از آنان به کار گیری می شود. به عنوان مثال آنها می‌قدرت به FTP Protocol  برای فولدر‌های قابل دانلود، Mailto Protocol برای ارسال نشانی اینترنتی و File Protocol برای ساخت قابلیت و امکان دسترسی به پوشه‌های قرار گرفته بر روی هارد دسیک محلی یا این که هارد دیسک کانال، اشاره نمود.

 

نام دامنه
نام دامنه، اسم به عبارتی سروری میباشد میباشد که فولدر در آن جای‌دارد و می بایست به خیال بسپارید که به هنگام تعیین اسم سرور یا این که هاست، نام سرور به سیرتکامل‌ای گزینش خواهد شد که سعی وبسایت برای یوزرها معلوم و بدیهی باشد.

 

مسیر
این بخش واپسین بخش از URL وب سایت میباشد که در آن، مسیر زیرشاخه‌های جان دار در برگه را معلوم میکنیم.

 

 تا چه معیار URL ها اصلی میباشند ؟
سال های متعددی میباشد که متخصصان seo، قرار دادن کلمات کلیدی مربوط به محتوای وب سایت را در URL ها پیشنهاد می کنند، چون همانگونه که به آن واقف می‌باشید او‌لین نقطه ی تاثیرگذاری وبسایت در ذهن مخاطبین شما نشانی URL تارنما شما میباشد.

مختص شما:  فراگیری سئو تصاویر تارنما
البته url عالی چه خصوصیت هایی دارااست.

URL های مطلوب اثر نسبتا خیر و خوبی در سکو بندی وبسایت شما دارا هستند.
URL های مطلوب ، نشانه دهنده محتوای وب سایت شما می باشند.
داشتن واژه و کلمه کلیدی مطلوب و مرتبط در URL به استخراج جايگاه خوب در موتورهای کاوش امداد خواهند کرد.


خصوصیت های یک URL مطلوب از نگاه بهینه سازی
درین بخش از نوشته‌علمی ما به شما نکاتی در ارتباط با سئو URL سایت می گوییم.

بی آلایش و ساختاری قابل تلاوت داشته باشد
ساختار گزینش کلمه و واژه برای اسم نشانی URL بایستی معمولی، قابل قرائت و حتی الامکان تک سیلابی باشد.

آموزش خصوصی سئو...
ما را در سایت آموزش خصوصی سئو دنبال می کنید

برچسب : آموزش خصوصی سئو, نویسنده : علی سلطانی privateseotraining بازدید : 110 تاريخ : دوشنبه 20 تير 1401 ساعت: 12:29


فراگیری بی تاثیر کردن پیوند های اسپم بوسیله disavow این عمل در واقع دربرگیرنده آموزش خصوصی سئو چندین مرحله میباشد  که درین نصیب فراگیری خوا هیم بخشید. ولی نکته ای که عالی میباشد پیش از به کار بستن از ابزار دیس اوو متوجه گردید این است که :

گوگل اعلام کرده که خویش تا حد بسیار متعددی قدرتمند به تشخیص بک لینک و پیوند های اسپم و مخرب است و می‌داند که کدام لینک و پیوند ها را اثر گذار محسوب نماید  و کدام بک لنیک ها را نادیده رد نماید، البته شما درصورتی که به‌این اطمینان رسیده اید که سئوی وبسایت شما با تعدادی بک پیوند مخرب دستخوش افت شده است، میتوانید از ابزار disavow backlink برای بی تاثیر کردن بک پیوند های اسپم برخوردار گردید.

 

 

 

لینک و پیوند خریداری گردیده
خریداری بک پیوند نیز مثلا آیتم هایی می باشد که از لحاظ گوگل سرپیچی خواهد بود. گوگل توسط‌ی الگوریتم پنگوئن بک پیوند های اخذ گردیده را ارزیابی و تحقیق می کند بعد از آن با تشخیص غیر طبیعی بودن بک پیوند خریداری گردیده را متوجه می ‌گردد. وجود این بک لینک و پیوند ها نیز برای تندرست وب سایت ها مخرب خواهد بود و به تارنما شما جراحت بزرگی وارد می نماید.

 
شناسایی بک لینک و پیوند های اسپم
چندین نوع از لینک و پیوند ها را می شود به تیتر اسپم معرفی کرد ، که‌این اسپم بودن پیوند ها برای وبسایت های متفاوت می‌تواند معیارهای دیگری به یاور داشته باشند.

لینک و پیوند هایی که دارنده اسپم اسکور ( مرتبط با ابزار moz ) بالایی میباشند. دراین باره استثناهایی نیز ممکن میباشد فیس دهد. مثل وبسایت های پر اسم و رسم و وبسایت هایی که بازدید بالایی دارا‌هستند و وبسایت های دانشگاهی که در‌این موردها وبسایت با اسپم درصد بالا نیز می شود به تیتر بک لینک و پیوند عالی معرفی کرد.
تعداد پیوند بالایی که با انکرتکست یکسان به یک شیت یا این که تعدادی کاغذ از تارنما شما داده گردیده اند.
پیوند هایی که برای تبادل لینک و پیوند در بین دو وب سایت معلوم ساخته می شوند.
پیوند هایی که به وسیله قابل انعطاف افزارهای ایجاد کرد بک پیوند انبوه ساخت و ساز  می‌شوند.

آموزش خصوصی سئو...
ما را در سایت آموزش خصوصی سئو دنبال می کنید

برچسب : آموزش خصوصی سئو, نویسنده : علی سلطانی privateseotraining بازدید : 107 تاريخ : شنبه 18 تير 1401 ساعت: 13:53


seo داخلی که رابطه مستقیمی با چگالی عبارات کلیدی و متاتگ‌ها داراست، همه اصولی میباشد آموزش خصوصی سئو که در درون وب سایت برای استحصال به حاصل عالی در موتورهای کاوش اعمال میدهیم. کلیه عملکرد‌های seo با غرض وصال به شایسته ترین فیض در موتورهای کاوش و ارتقا ترافیک وبسایت ایفا میگردد. الگوریتم‌های گوگل از دو فاکتور On-Page و Off-Page برای ارتقای مرتبه تارنما به کار گیری می‌نمایند. در‌این نوشتار به اینکه seo داخلی چیست و مشمول چه مواقعی می‌گردد؟ می پردازیم.

seo داخلی چیست؟
On-Page سئو که به بهینه سازی محور هم پر اسم و رسم میباشد مشتمل بر موردها مختلفی مثل محتوا، کدنویسی، طراحی فنی، ساختار و نمای وبسایت می شود. مدیران تارنما بایستی آحاد سعی خویش را بکار ببرند که حاصل شغل طراحی وب سایت و ساخت‌و‌ساز محتوا برای موتورهای کاوش seo گردد. این مراحل به عبارتی seo داخلی میباشد. seo داخلی به دو قسمت بهینه سازی تکنیکال (ساختاری) و seo محتوا تقسیم میشود. فرآیندهای آن صرفا روی مرتبه به چنگ آوردن تمرکز ندارند بلکه به بازاریابی اینترنتی غالب هم سبب می گردد. 

 

نقش بهینه سازی داخلی در سئو چیست؟
تا وقتی‌که درون وبسایت شرایط قابل قبولی نداشته باشد نمی‌قدرت انتظار داشت سئو آف پیج فیض قسمت باشد. بدین ترتیب سئو تارنما می بایست از باطن وبسایت آغاز خواهد شد، بعداز اینکه شرایط باطن تارنما به حالت قابل قبولی رسید وهله به سئوی آف پیج میرسد. هنگامی که کارشناسان وب24 به نظارت وب سایت‌های مشتریان می پردازند، مشاهده می‌نمایند اکثر اوقات تارنما‌ها حتی وبسایت‌های والا و دارای اسم و رسم سرزمین در نصیب داخلی خطاهای بخش اعظمی دارا‌هستند که قبل از هر اقدامی می بایست این اشتباهات اصلاح گردد و بعداز آن به سراغ بقیه تکنیک‌های seo برویم. التفات این قضیه از آنجا آشکار می گردد که تا ایرادات داخلی بهینه سازی برطرف نشود همگی اقدامات فرنگی بی تاثیر و یا این که در صورتی نخواهیم اغراق کنیم معدود تاثیر خواهد بود.

آموزش خصوصی سئو...
ما را در سایت آموزش خصوصی سئو دنبال می کنید

برچسب : آموزش خصوصی سئو, نویسنده : علی سلطانی privateseotraining بازدید : 158 تاريخ : پنجشنبه 16 تير 1401 ساعت: 12:43


مفهوم seo وبسایت برای موتور کاوش یا این که به عبارتی seo (سئو: Search Engine Optimization) آموزش خصوصی سئو مراحل عوض کردن پیاده سازی و محتوای تارنما برای اکران عالی در موتور کاوش میباشد. با سئو وب سایت برای موتور های کاوش، شما میتوانید امکان رویت وب سایت خودتان را در جستجوهای ارگانیک و غیر مبلغی در نتیجه ها موتور کاوش، تقویت فرمائید. تا به اینجا به طور خلاصه تعریف و تمجید seo وبسایت را سرویس شما ارائه کردیم ولی به‌دنبال بیشتر به آن خوا‌هیم پرداخت.

به عبارت دیگر تعریف و تمجید seo تارنما به‌این گستردن است: موتورهای کاوش بخصوص گوگل، برای دوستداشتنی شدن و دوست داستنی ماندن نزد یوزرها، یک اصل اساسی را در راهبرد خویش قرار داده اند و آن اصل هم رضایت مخاطب میباشد، اکنون از خویش بپرسید یک مخاطب چه وقتی هنگام به کار گیری از یک موتور کاوش رضایت بدون نقص را داراست؟ دقیقاً! جواب شما صحت دارد، زمانی که برای سؤال یا این که عبارت کاوش گردیده خویش جواب و سود ای مطلوب و جامع را در حاصل ارائه گردیده بوسیله آن موتور کاوش بیابد.

به همین عامل موتورهای کاوش در راستای بهبود و ارتقا رضایت یوزرها خویش، الگوریتم هایی جهت نمره دادن و ممیزی سایت ها ساخت‌و‌ساز کرده اند تا شایسته ترین حاصل برای عبارت کاوش گردیده بوسیله یوزرها را به آنها ارائه دهند.

این الگوریتم ها معیارهای مختلفی را در وب سایت ها تحقیق می نمایند تا متوجه شوند کدام تارنما فیض بهتری برای سؤالات یوزرها میباشد و آن گاه وبسایت هایی که امتیاز بیشتری را طبق آن معیارها گرفته باشند، در شیت نتیجه ها کاوش با مقام بالاتری نسبت به رقبا اکران داده می گردند. اکنون به مراحل و گروه شغل هایی که در یک تارنما جهت بر پایه ی شدن با معیارهای موتورهای کاوش و ارتقا مقام وب سایت در نتیجه ها سرچ ایفا می گردد، seo گفته می‌گردد.

با بهبود seo وبسایت، مقام صفحه های وبسایت و محتوای شما در حاصل موتورهای کاوش معمولی ارتقا پیدا می نماید. هر چه وب سایت شما از دید موتورهای کاوش عالی باشد و از آنها امتیاز بیشتری بگیرد، یعنی بر پایه ی با فاکتور ها و معیارهای آن‌ها باشد، احتمال این که  آن‌ها شما‌را در جستجوهای مربوطه برای لغت ها کلیدی مربوط به محصول ها یا این که خدمت های شما بوسیله یوزرها، ارائه نمایند بیشتر میگردد و منزلت بالاتری نسبت به تارنما هایی که مرتبط با آن عبارات می‌باشند البته امتیاز کمتری دارا هستند، استحصال خواهید کرد.

مثلا، تارنما Alibaba برای عبارت “خرید بلیط قطار” جايگاه نخستین را در شیت نتیجه ها دارااست. آنها برای جذب اشخاص و مشتری هایی که از روش گوگل وارد وبسایتشان میگردند، هیچ هزینه مالی را پرداخت نمیکنند.

آموزش خصوصی سئو...
ما را در سایت آموزش خصوصی سئو دنبال می کنید

برچسب : آموزش خصوصی سئو, نویسنده : علی سلطانی privateseotraining بازدید : 136 تاريخ : چهارشنبه 15 تير 1401 ساعت: 12:54


subdomain عالی میباشد یا این که subdirectory؟
یک کدام از مهمترین مشاجره‌های seo، مشاجره Subdomain یا این که آموزش خصوصی سئو زیردامنه در مقابل subdirectory یا این که زیرشاخه میباشد.

کدام یک از این دو، برای seo عالی میباشد؟ آیا حقیقتا تفاوتی ساخت می‌نمایند؟ در‌حالتی که وبلاگی در زیردامنه میزبانی می گردد، آیا می بایست آن را به پایین شاخه فرعی منتقل کنیم؟ موضع گوگل در این مورد چیست؟

این‌ها صرفا تعدادی گزینه از سوالاتی میباشد که معمولا از سوی جامعه seo در کانال‌های اجتماعی مطرح گردیده و اکثر وقت ها با جواب‌های مختلفی روبه‌رو میشوند.

در‌این مقاله می‎‌خوا هیم تکلیف این تمامی جروبحث پیرامون دو مسئله زیردامنه و زیرشاخه را مبنی بر ملاحظات فنی ‌seo پر‌نور کنیم

درین نوشته ی علمی با مطالب پایین آشنا میشوید:
فهم Subdomain‌ها و subdirectoryها
پیش از اینکه پژوهش کنیم کدام یک از این دو، برای بهینه سازی خوب میباشد، آغاز نگاهی سریع به تفاوت فنی Subdomain‌ها و subdirectoryها می‌اندازیم.

زیردامنه: yourdomain.com
زیرشاخه: com/blog/
اصولا، زیردامنه یک فرزند از دامنه پدر و مادر میباشد و بعضی اوقات برای میزبانی مورد ها تحت، از آن به کار گیری می شود:

وب لاگ‎ها
مغازه‌های بیزنس الکترونیکی (هنگامی بخشی از یک وبسایت بزرگتر می باشند)
فی مابین‌‎المللی سازی (اینترنت‌وبسایت‌های گوناگون برای مقصود قرار دادن بازارهای متفاوت)
مستقل کردن تارنما‌های گوشی
هیبت‌های Quote
اعتنا داشته باشید که در نمونه پایین شاخه (که تحت عنوان تحت فایل نیز شناخته میگردد)،/blog/ در به عبارتی دامنه اساسی جای دارد. این بخشی از ‌اینترنت‌وب سایت اساسی yourdomain.com میباشد، به به عبارتی روشی که هر برگه دیگری در آن جای‌دارد.

ولی یک زیردامنه، سوا دامنه اساسی جای‌دارد. در واقع می‌قدرت بیان کرد ساب دامین در دیوایدر منحصر به فرد دامنه جای‌دارد. در نمونه بالا، از آن برای میزبانی وب لاگ به کار گیری می شود.

یک Subdomain، مدام پیش از دامنه اساسی در URL قرار می‏گیرد، در حالی که زیرشاخه مدام بعداز آن قراردارد.

در صورتی‌که اینک مطمئن نیستید که تارنما شما از یک سری زیردامنه استعمال می‌نماید یا این که به هیچ وجه از آن استعمال می‌نماید یا این که خیر، میتوانید از ابزار رسیدگی وبسایت Semrush برای مشاهده ساختار وب سایت خویش، برای مثال Subdomain‌ها به کارگیری نمائید:

فهم Subdomain‌ها و subdirectoryها
صرفا هنگام تهیه ابزار، مطمئن گردید «including all subdomains» را برای انتخاب محدوده کرالینگ تعیین کرده‌‎اید.

چرا دربین متخصصان بهینه سازی، اینگونه دعوا مهمی دربین زیردامنه‌ها و زیرشاخه‌ها وجود دارااست؟ و آیا هنگام سکو‌بندی در SERPS، یک کدام از آنها عالی از دیگری فعالیت می‏نماید؟

بیایید یک چیز را پر‌نور کنیم!

ساختار اینترنت‎وبسایت شما به صورت قابل توجهی بر همت جستجوی ارگانیک‌تان اثر میگذارد.

آموزش خصوصی سئو...
ما را در سایت آموزش خصوصی سئو دنبال می کنید

برچسب : آموزش خصوصی سئو, نویسنده : علی سلطانی privateseotraining بازدید : 202 تاريخ : سه شنبه 14 تير 1401 ساعت: 13:25


مجال‌های سئوی شما از نقاط قوت و ضعف ناشی می گردد. آموزش خصوصی سئو نقاط قوت، مسئله‌هایی می‌باشند که بایستی بر آن‎ها توکل کرد. نقاط ضعف ولی، مواقعی می‌باشند که می بایست بیشتر رسیدگی شوند.

چه محتوایی می تواند ساخته خواهد شد که اثر قابل توجهی روی کابران داشته باشد؟
چه جنبه‌هایی از تارنما را می‌قدرت برای بهبود نتیجه ها با صرفه کرد؟
چه نصیب‌هایی از وبسایت که سعی نیکی دارا هستند را می‌قدرت توسعه بخشید و با صرفه کرد؟
چه نقاط ضعفی را می‌اقتدار به راحتی برطرف کرد؟
آیا هنوز منابعی برای پیوند‌سازی وجود دارااست که سراغشان نرفته‌ایم؟
آیا تغییراتی در نتیجه ها موتورهای کاوش وجود دارااست که خواهیم توانست از آن ها استعمال کنیم؟
تهدیدها seo

تهدید ها طاقت فرسا‌ترین قسمت ماتریس SWOT می باشند و بایستی بر پایه ی ادراک نقاط ضعف خویش و نقاط قوت رقبا باشند. این فرمان همینطور مستلزم بررسی انتقادی از شیوه تغییر و تحول نتیجه ها موتورهای کاوش در شیوه‌هایی میباشد که می تواند بر حصول‌وکار شما اثر بگذارد.

کدام رقبا در جایی که شما ضعف دارید، توانمند فعالیت می‌نمایند؟
آیا رقبای جدیدتر و نادر تجارب‌خیس، سئوی خویش را بهبود میبخشند؟
آیا مسافت در بین شما و رقبای‌تان رو به ارتقاء میباشد؟
آیا حاصل موتورهای کاوش به سیرتکامل‎ای تغییر تحول می‌نماید که میتواند بر استحصال‌وکار شما اثر بگذارد؟ (تبلیغات بیشتر‌، خصوصیت‌های نو SERP و…)
آیا استارتاپ‌های جدیدی سهم بیشتری از بازار را جذب می‎نمایند؟
نتیجه ها سئوی خویش را به حداکثر برسانید
معمولا غامض و دشوار‎ترین عنصر یک کمپین سئویی این میباشد که بدانید همت خویش را در کجا متمرکز فرمایید. با به کارگیری از تجزیه و چک SWOT‌، می توانید با‌گاز و به سادگی عمل‏‌های بازاریابی خویش را به جایی که بیشترین اثر را دارا هستند‌، هدایت فرمائید. پس همین هم اکنون دست به شغل گردید و ماتریس SOWT سئوی خویش را پیاده‌سازی فرمایید. حاصل نتیجه ها از آن مسلما شمارا شگفت‌زده خواهد کرد. مطرح ترین نقطه قوت، ضعف، انذار و مجال سایت شما چیست؟ شادمان می‌شویم در قسمت نظرها در باب این قضیه باهم رای زنی کنیم.

آموزش خصوصی سئو...
ما را در سایت آموزش خصوصی سئو دنبال می کنید

برچسب : آموزش خصوصی سئو, نویسنده : علی سلطانی privateseotraining بازدید : 169 تاريخ : دوشنبه 13 تير 1401 ساعت: 12:34


هر رئیس استخراج‌وکاری دوست دارااست اخلاق و رفتار مشتریان خویش آموزش خصوصی سئو را به صورت ظریف بداند و آن‌ها‌را پیش‌بینی نماید. فروشندگان هم کارایی می‌نمایند علایق و نیازهای مشتریان را فهم کرده و برهمین اساس کالای خویش را بفروشند. اینکه چه‌طور می‌اقتدار اخلاق مشتری را پیش بینی زد، شاید در صدر مشقت بار به حیث رسد ولی در حقیقت آنقدرها هم طاقت فرسا وجود ندارد؛ به‌خصوص در‌صورتی‌که شما دارنده یک حصول‌ فعالیت فعال باشید، به راحتی می توانید مدلی از رفتارهای مشتریان خویش بدست آورید. در واقع این کاری میباشد که مهاجرت مشتری و نقشه آن برایتان ایفا می دهد. درین نوشته‌ی‌علمی از اینترنت 24 به رسیدگی کیفیت رئیس هجرت مشتری پرداخته‌ایم. با ما همدم باشید.

 

مهاجرت مشتری چیست؟
مهاجرت مشتری یا این که Customer Jouey در واقع یک روند میباشد که طی آن مشتری احتمالی با مارک شما تعامل برقرار می‌نماید تا غرض موردنظرتان برآورده گردد. این مقصود در اکثر مواقع خرید مشتری از وب سایت شما میباشد ولی قادر است موردها دیگری مثل نام نویسی در وبسایت یا این که کلیک روی یک دکمه باشد.

از وقتی که اسم مارک شما به گوش مخاطب رسد تازمانیکه خرید خویش را بدون نقص کرده و آدرس اینترنتی پرداخت توفیق‌آمیز مبلغ را اخذ می‌نماید، فرایند متنوعی در ذهن وی طی میشود. در واقع هر کاربری که به مشتری تبدیل می شود، این پروسه را طی می‌نماید؛ این پروسه هجرت مشتری اسم داراست. فرایند مهاجرت مشتری به سیرتکامل‌ای وجود ندارد که شما بتوانید مطابق ذهنیات و انتظارات درونی خویش آنها را پیش‌بینی یا این که پیاده سازی فرمائید، بلکه بایستی بر طبق داده ها مشتریان خویش این شغل را جاری ساختن دهید. چیزی که بیشترین اثر را در صورت‌دهی فرایند هجرت مشتری دارااست، تجربه آنها در عکس العمل با مارک یا این که دستیابی‌وکار شما میباشد.

ولی چنانچه شما هم می پرسید مراد از نقشه مسافرت مشتری چیست؟ بایستی بدانید نقشه مهاجرت مشتری ارائه تصویری از تجربیات‌ای میباشد که مشتری در زمینه ی با یک دستیابی‌و‌عمل بدست می آورد. اینگونه ارائه‌ای میتواند فهم جامعی از نیازها و نگرانی‌های مشتریان احتمالی ارائه دهد و کارداران تاثیرگذار بر علت‌ها و تصمیمات آن ها را مشخص و معلوم نماید. حصول‌وکارها بوسیله این داده ها می توانند تجارب بهتری برای مشتریان به وجود آورند، seo نرخ تبدیل خویش را ارتقاء دهند و همینطور مشتریان را متعهد سازند.

التفات نقشه هجرت مشتری
در نگاه نخستین مسافرت مشتری مسئله معمولی‌ای به حیث می رسد، استحصال‌وکارها تولید ها یا این که سرویس ها خویش را ارائه می‌نمایند و مشتریان آنها را می خرند. البته این پروسه در حقیقت بغرنج‌خیس از این صحبت‌ها میباشد. بعضا مطالعات آرم داده 80 درصد مشتریان دستیابی‌وکارها، تجربیات‌ای را که درخصوص با دستیابی‌وکار داشته‌اند، به اندازه خویش فرآورده اصلی میدانند. این به‌این مفهوم میباشد که تعامل مشتری احتمالی با استحصال‌وکار عنایت متعددی در تبدیل آنان به مشتری آخری دارااست. از زمانی یک مال به مشتری احتمالی معرفی می گردد، هجرت مشتری آغاز گردیده و تا‌هنگامیکه خرید خویش را آخری نماید، این مسافرت ادامه داراست.

آموزش خصوصی سئو...
ما را در سایت آموزش خصوصی سئو دنبال می کنید

برچسب : آموزش خصوصی سئو, نویسنده : علی سلطانی privateseotraining بازدید : 162 تاريخ : يکشنبه 12 تير 1401 ساعت: 13:02


اگرچه محتوایی که بتواند بیزنس شمارا دگرگون نماید محتوای متنی خواهد آموزش خصوصی سئو بود؛ البته این به‌این معنا وجود ندارد که نباید سراغ دیگر اشکال ساخت‌و‌ساز محتوا رفت. پوشه‌های چندرسانه‌ای مثل تصاویر و اینفوگرافی‌ها، فولدر‌های صوتی و کلیپ ویدئو‌ها میتوانند تأثیر شگفت‌انگیزی در بهبود موقعیت سئوی تارنما شما داشته باشند.

اما خوب میباشد پیش از ساخت و ساز این نوع محتوا داده ها تکمیلی قابل قبولی از آنان داشته باشید. مثلا میتوانید در مشاجره کلیپ مارکتینگ با تنظیم ویدیو و تکثیر آن در اینترنت‌تارنما و دیگر خدمت‌دهنده‌های ویدئویی خیر صرفا به ارتقاء سکو و بازدید وبسایت بپردازید، بلکه اسم تجاری خویش را نیز مستحکم خواهید کرد.

نوشته‌ی علمی مرتبط: 5 نکته برای ساخت و ساز محتوای ویدیویی کیفیت بالا برای نو امور

 

8. با ترفندهای متفاوت سرعت لود تارنما خویش را ارتقاء دهید
یک‌سری وقت پیش گوگل صراحتاً خاطرنشان کرد که سرعت لود یک وبسایت، اکنون یکی‌از فاکتورهای مهم جايگاه‌بندی محسوب می‌شود. براین اساس می‌قدرت اخذ که‌این فاکتور، یک کدام از مهم ترین تکنیک‌های سئوی کلاه سپید میباشد. طریق‌های تخصصی و همگانی متعددی برای این عمل وجود دارا هستند. یکی‌از این راهکارها استعمال از سیستم CDN به مراد باصرفه‌سازی و ارتقاء سرعت تارنما میباشد. ما نکات و فراگیری مجموع منش‌های آزمایش گردیده و کاربردی این آیتم را پیش از اینً در یکی‌از مقاله ها مدیروب منتشر کرده‌ایم که به شدت پیشنهاد می کنیم این نوشته ی علمی را به طور ظریف استیناف فرمایید؛ به دلیل آن که با آموزش این نکات میتوانید قدمی گرانقدر به سوی توفیق در موضوع بازاریابی اینترنتی بردارید.

 

9. تصاویر جانور در صفحه ها وبسایت را باصرفه‌سازی فرمایید
تصاویر او‌لین چیزهایی می باشند که نگاه یوزرها را به خویش جلب می‌نمایند. اشکار‌ست که می بایست در تعیین این تصاویر اعتنا  متعددی به خرج اعطا کرد. ولی استعمال از آنها میتواند سبب ساز به ارتقا وسعت کلی صفحه ها وب سایت گردیده و در فیض، وسعت وبسایت زیاد گردیده و سرعت لود آن کاهش مییابد. خب در‌این‌صورت‌ چه کاری می بایست جاری ساختن بخشید؟ جواب یک چیز میباشد. بایستی تصاویر باصرفه‌سازی شوند. اگرچه با صرفه‌سازی تصاویر به طور آفلاین و با قابل انعطاف‌افزارهای کامپیوتری قابل اجرا میباشد، ولی در صورتی وسعت تصاویر شما بالا باشد و یا این که دسترسی ما یحتاج به قابل انعطاف‌افزارهای کامپیوتری را نداشته باشید چی؟ خوشبختانه با بسط صنعت اینترنت، ابزارهای آنلاین گوناگونی عرضه گردیده‌اند که در این باره به شما یاری خواهند کرد.

آموزش خصوصی سئو...
ما را در سایت آموزش خصوصی سئو دنبال می کنید

برچسب : آموزش خصوصی سئو, نویسنده : علی سلطانی privateseotraining بازدید : 188 تاريخ : شنبه 11 تير 1401 ساعت: 13:55


شایسته ترین بخش این روند که برای شما توضیح دادیم، مقیاس پذیری آن میباشد. آموزش خصوصی سئو این گزینه پژوهی متمرکز بر روی یک برگه مقصود در وب سایت مشتری ما میباشد که حاصل بسیار خیر برای آن به دست آورد؛ البته این پروسه را می قدرت بر روی صفحه های متعدد انجام کرد. در واقع، اینجانب از همین مراحل برای ارتقاء یک شیت دیگر که هیچ ترافیکی اخذ نمیکرد به کار گیری کردم و در شش ماه توانستم این برگه را به 500 بازدید در ماه برسانم.

مهمترین نصیب، شناسایی زمان های جستجوی اساسی است که می‌توانید به آنان برسید. هنگامی که شما این زمان ها را شناسایی نمائید، و صفحاتی که میتوانند از این زمان ها به کارگیری نمایند را داشته باشید، شما میتوانید از این مراحل به کار گیری فرمائید تا همت ارگانیک این صفحه ها را بهبود بخشیده و ترافیک بسیار متعددی را برای خودتان به دست بیاورید.

در‌صورتی‌که که شما این روند را به طور همیشگی انجام فرمائید و آن را برای صفحه ها گوناگون به فعالیت بگیرید، در زمان مجال مجموع وب سایت شما بهبود وسیع ای خواهد داشت.

شما می بایست این مسئله را در حیث داشته باشید که رقابت جان دار در موضوع کاری شما مشخص و معلوم می نماید که چهت نیل به نتیجه ها، چقدر می بایست وقت بگذارید. حتی درصورتی که که شما یک کاغذ seo گردیده دارید که لیاقت مرتبه بندی را دارااست، شما می بایست پیوند های توانمند به دست بیاورید که رقابتی باشند، که‌این زمینه وقتگیر میباشد؛ آن گاه جايگاه بندی شما بهبود پیدا می نماید، چون گوگل متوجه اعتبار پیوند های شما می‌گردد و ترافیک فراوانی به وب سایت شما وارد میگردد.

seo وبسایت، یک روند کوتاه دوران وجود ندارد البته در حالتی‌که که شما بتوانید از روند های بر اساس استراتژی و استوار به کارگیری نمائید، حاصل اثر بسیار متعددی بر روی کوشش ارگانیک وب سایت شما خواهد داشت.

آموزش خصوصی سئو...
ما را در سایت آموزش خصوصی سئو دنبال می کنید

برچسب : آموزش خصوصی سئو, نویسنده : علی سلطانی privateseotraining بازدید : 128 تاريخ : دوشنبه 6 تير 1401 ساعت: 14:04


یکی همین روز ها درحال تلاوت مطلبی بودم که نوشته بود، شایسته ترین استاد آموزش خصوصی سئو کشور‌ایران چه کسی است؟! مقاله را گشوده کردم، در یک وب سایت بی‌طرف بود؛ یک وب سایت خبری! به طور تقریب 10 استاد اسم‌دار اهل ایران را معرفی کرده بود و در صورتی‌که درباره هر یک 5 خط نوشته بود درباره یکی آنان به طور تقریب 30 خط نوشته بود، پیش خودم گفتم ایول بالاخره یک استاد عالی را پیدا کردم. یک کدام از زمان‌های آموزشی وی را خریدم و بعدا متوجه شدم آن مقاله یک رپورتاژ اطلاع رسانی بوده. ولی رپورتاژ اطلاع رسانی چیست و چقدر روی seo تارنما ما اثر دارااست؟

رپورتاژآگهی چیزی وجود ندارد که تازه باشد، پیش از این در خبرنامه‌ها و مجلات شاهد آن بودیم و امروز در بستر وب و بایستی بدانید آنقدر این نوع تبلیغات غیر بی واسطه بوده که دقت مخاطبان را جلب و به خیر و خوبی اعتمادسازی می‌نماید. الآن شرایط آن میباشد که خاطر بگریم رپورتاژ اطلاع رسانی بنویسیم.

بدین ترتیب، ما یحتاج میباشد که قطعا درباره آن به خیر داده ها داشته باشید و بدانید که می بایست به چه روش‌ای از پتانسیل‌های این نوع از بازاریابی محتوا سود ببرید. رپورتاژه اطلاع رسانی یکی مهم ترین و اثر گذارترین طریق‌های بازاریابی دیجیتال و تبلیغات هدفمند میباشد که امروزه درباره آن نظرهای متفاوتی مطرح می‌گردد. در صورتی یادتان باشد در نوشته‌ی‌علمی دیجیتال مارکتینگ درباره بازاریابی محتوایی حرف کردیم، این زمینه دقیقا یکی ذیل دسته‌های حوزه بازاریابی محتوایی میباشد.

با اینکه رپورتاژ یا این که ریپورتاژ اینک به روش‌ای مختلف از قبلی تهیه و تنظیم و منتشر می‌گردد البته طرز جدیدی برای بازاریابی محتوایی وجود ندارد. با این هم اکنون، التفات رپورتاژ به اندازه‌ای میباشد که هنوز هم بعداز سپری شد برهه زمانی‌های زیاد، یک کدام از مهم‌ترین و اثر گذارترین نحوه‌های تبلیغات و بازاریابی به حساب می‌آید. ولی می بایست بدین مساله نیز اشاره کنیم که به گذر زمان فرصت، ترفندهای اثر گذار بیشتری نیز برای آن پیاده سازی شد‌ه‌است که به کار گیری از آن ترفندها، در غایت منجر ارتقاء اعتنا و استقبال مخاطب از محتوا میگردند.

آموزش خصوصی سئو...
ما را در سایت آموزش خصوصی سئو دنبال می کنید

برچسب : آموزش خصوصی سئو, نویسنده : علی سلطانی privateseotraining بازدید : 111 تاريخ : يکشنبه 5 تير 1401 ساعت: 12:22


SEM  یا این که بازاریابی موتورهای کاوش یعنی چه ؟
هنگامی یک مخاطب وب بدنبال کالایی برای خرید به طور آنلاین میگردد. آموزش خصوصی سئو اول جایی که بازگشت می نماید، موتورهای کاوش خواهد بود. حالا در حالتی که 50 کمپانی آن نوع مال را در اینترنت سایتهای خویش در معرض فروش بگذارند ، بخت با فروشندگانی میباشد که منزلت وب سایت آن ها در موتور کاوش عالی باشد.
گرچه امروزه فروشگاههای اینترنتی متعددی می باشند که طیف بزرگ ای از فرآورده ها را به فروش میرسانند البته همچنان رقابت رنج برای بالایردن سایتهای فروش جنس در موتور کاوش وجود دارااست. SEM  کوتاه گردیده عبارت Search Engine Marketing  میباشد.
این گزاره معروفی میباشد که : « در شرایطی که گوگل به شما لبخند بزند ، بازار به شما لبخند خواهد زد ! »

بازاریابی موتورهای کاوش یکی‌از پربازده ترین شیوه های دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی اینترنتی میباشد که بالاترین نرخ برگشت سرمایه را به همپا داراست. در لحاظ داشته باشید که SEM دربرگیرنده دو قسمت میباشد:

تبلیغات در گوگل یا این که تبلیغات ادوردز
seo و سئو وبسایت
اکثری از اشخاص به غلط این تصور را دارا‌هستند که بازاریابی موتورهای کاوش به عبارتی تبلیغات گوگل میباشد، در حالیکه اینطور وجود ندارد و تبلیغات گوگل و بهینه سازی پایین دسته بازاریابی موتورهای کاوش می باشند.

 

بازاریابی با موتورهای جستجو گر
SEM به کل فرآیند ارتقا بینندگان وبسایت و بالا بردن فروش آن به یاری موتورهای جستجو گر گفته میگردد. در واقعیت سئو قسمت از SEM میباشد. مثال کارهایی که در SEM اجرا میشود عبارتست از:

گزینش لغت ها کلیدی
رسیدگی حالت فعلی تارنما و رقبای آن
اصلاح ساختار تارنما
تهیه و تنظیم متاها و عنوان ها وب سایت
seo بقیه پارامترهای تارنما
معرفی وب سایت به موتورهای کاوشگر
ارتقا محبوبیت و پیوندهای وبسایت و رئیس این فرآیند
چک داده های عددی تارنما
بالا بردن جايگاه ها (در دست گرفتن جايگاه ها و انجام تغییرات ما یحتاج
گزینش موتورهای کاوش گر برای سپرده گذاری بر آن‌ها
امید‌است‌ که با استیناف این نوشته ی علمی داده ها جامعی در باب SEM یا این که Search engine marketing استخراج کرده باشید.

آموزش خصوصی سئو...
ما را در سایت آموزش خصوصی سئو دنبال می کنید

برچسب : آموزش خصوصی سئو, نویسنده : علی سلطانی privateseotraining بازدید : 110 تاريخ : شنبه 4 تير 1401 ساعت: 12:41


این مسئله براساس صنعت و همینطور قضیه ویدئوی میتواند گوناگون باشد البته آموزش خصوصی سئو بسیار اساسی میباشد که مقطع فرصت کلیپ را در لحاظ داشته باشد. دامنه دقت ما در بعد از ظهر دیجیتال به هیچ عنوان زمانبر وجود ندارد.

گفته میگردد در شرایطی که شما در اکنون  ساخت و ساز محتوای آموزشی میباشید منطقی میباشد که‌این فیلم وقتگیر‌خیس باشد. با این هم اکنون چنانچه شما یک ویدئوی تبلیغاتی درگیر‌کننده ساخت‌و‌ساز میکنید ممکن میباشد خوب باشد آن را کوتاه‌خیس نگه دارید، به عنوان مثال مهم ترین جنبه‌های اول برای اینکه مخاطب را به شرکت کردن در محتوا تبدیل نمائید کوتاه بودن کلیپ میباشد.

۱۰.تشویق به گذاشتن لایک و کامنت
این‌ها برای مثال مهمترین دست اندرکاران سرگرم کردن استفاده کننده می باشند. با تولید یک مبادرت به کار قانع‌کننده یوزرها را به کامنت گذاشتن و لایک کردن درمورد محتوای ویدئویی خویش تشویق فرمایید به ویژه در YouTube.

شناخت با با صرفه‌سازی کلیپ برای اینترنت‌وبسایت
ارائه محتوای ویدئویی با با کیفیت به یوزرها یک فرآیند دو مرحله ای میباشد که مشمول مفاد پایین است:

با صرفه‌سازی فولدر ویدئویی به خواسته به دست کم رساندن تأخیر در سرعت شیت
با صرفه‌سازی ورقه اینترنت به خواسته جاسازی و اکران صحیح محتوای ویدئویی
برای دریافت کردن شایسته ترین سود، پیش از اضافه کردن فیلم به اینترنت‌وب سایت خویش این نکات را دنبال نمایید:

۱۱.از ابزارهای فشرده‌سازی داده به کارگیری فرمائید
ابزارهای فشرده‌سازی مانند Blazemp و HandBrake وسعت پوشه‌های ویدئویی را فارغ از کاهش چگونگی تصویر کاهش میدهند. پوشه‌های رسانه‌ای خرد‌خیس سریع‌خیس بار گذاری می گردند، به این ترتیب میتوانید با فشرده‌سازی همگی ویدئوهای خویش فرصت قابل توجهی را برای استفاده کننده ذخیره نمائید.

کارایی نمایید در طی همت برای فشرده‌سازی به چگونگی فیلم لطمه وارد نکنید. ویدئوهایی با کیفیت عالی سبب ساز میشوند اینترنت‌وب سایت شما حرفه ای‌خیس به حیث رسد، البته فیلم‌های بی‌چگونگی می توانند اثر بدی برروی یوزرها بگذارند.

۱۲.تبدیل به پوسته‌‌های حمایت گردیده HTML5
یکی‌از مزیت‌های اساسی HTML5 این میباشد که گسترش‌دهندگان می توانند محتوای ویدئویی را فارغ از امداد یک پلاگین تحویل دهند. میتوانید از مبدل ویدئوی آنلاین برای تبدیل فولدر‌های ویدئویی خویش به پوسته‌های HTML5 مانند MP4 و WebM به کارگیری نمایید.

۱۳.حذف داده‌‌های صوتی از ویدئوهای صامت
در‌حالتی که یک ویدئوی عالی صامت دارید درواقع می توانید داده‌های صوتی را از پوشه ویدیو حذف فرمائید تا در اندازه فیلم صرفه‌جویی خواهد شد. در‌حالتی که این فیلم را خودتان تنظیم کرده باشید ممکن میباشد صدا را هنگام بار گذاری پوشه حذف فرمائید. در غیر اینصورت می توانید از یک ابزار بازنویسی ویدئویی برای این شغل به کار گیری نمایید.

آموزش خصوصی سئو...
ما را در سایت آموزش خصوصی سئو دنبال می کنید

برچسب : آموزش خصوصی سئو, نویسنده : علی سلطانی privateseotraining بازدید : 105 تاريخ : پنجشنبه 2 تير 1401 ساعت: 14:06


در تارنما‌های متفاوت پیوند‌ها به موقعیت‌های مختلفی آموزش خصوصی سئو مثل لینک و پیوند فالو، پیوند نوفالو و… تصویب می شن؛ این پیوند‌ها هر کدوم وظیفه خاصی دارن و با برهان در وب سایت‌ها تصویب میشن. درین نوشته‌علمی با Follow Link یا این که پیوند فالو آشنا میشیم که برای تمامی تارنما‌ها از عنایت ویژه‌ای برخورداره.

لینک و پیوند فالو در وب سایت یکی مهم ترین مفاد برای افزایش بهینه سازی سایته. بدین شکل که آگه شما بتونید لینک و پیوند فالویی از تارنما دارای اعتبار دیگه ای اخذ نمایید، تاحدودی روی جايگاه تارنما خودتون سپرده گذاری کردید.

همونطور که در نوشته‌ی علمی NoFollow Link گفتیم، لینک و پیوند‌هایی که به طور نوفالو در وبسایت شما تصویب میشن یا این که شما از تارنما دیگه ای میگیرید، چندان تأثیری در جايگاه وبسایت شما ندارن ولی پیوند‌های فالو برخلاف نوفالو هستن و اعتبار اون کاغذ تارنما رو به وب سایت لینک و پیوند گردیده هم میده.

Follow Link بودن یک واژه و کلمه یا این که عبارت کلیدی به ربات‌های خزنده گوگل اعلام می کنه که از اعتبار وب سایت اینجانب به شیت پیوند گردیده هم بده و اینجانب محتوای اون تارنما رو تأیید می کنم؛ بر همین اصل، گوگل هم به وبسایت متبوع اعتنا ویژه‌ای می کنه.

ولی فعلا به چنگ آوردن لینک و پیوند فالو از تارنما‌ها مقداری مشقت بار ولی شدنیه! مثال‌هایی از به چنگ آوردن لینک و پیوند فالو برای وبسایت، مقاله‌ها یا این که محصولاتتون، می تونه اخذ رپورتاژ اطلاع رسانی یا این که تبلیغات مرتبط در وب سایت‌های پر طرفدار باشه، یا این که تایپ کردن و بازنویسی مقاله ها در ویکیپدیا و قرار دادن لینک و پیوند مرجع، کار در تارنما‌ها و انجمن‌های سوال و جواب دارای اعتبار و…

مطلقا بخون  ارتقاء بازدید در گوگل (حقیقی وواقعی، سوای وب سایت و seo !!!)
قرار دادن پیوند فالو روی لینک و پیوند‌ها اساساً با افزونه ها یا این که کدنویسی به طور ذیل گزینش میشه:

Rel=”follow” به گوگل می فهمونه که نشانی لینک و پیوند متبوع رو دنبال و سریع‌خیس ایندکس کنه و بهش جايگاه مطلوب رو بده.

آموزش خصوصی سئو...
ما را در سایت آموزش خصوصی سئو دنبال می کنید

برچسب : آموزش خصوصی سئو, نویسنده : علی سلطانی privateseotraining بازدید : 125 تاريخ : چهارشنبه 1 تير 1401 ساعت: 13:58